I love to sleep TAG ~ Tags with Eline

Van slapen houden we allemaal toch? De een slaapt hecht er alleen veel meer waarde aan dan de ander. Vandaag de allereerste TAG op mijn blog! 16 vragen over slapen.

Deze TAG komt van Energie+

1 Hoe laat ga je meestal naar bed?
Ik hoop altijd op 10 uur, maar meestal wordt het wel een uur of 11.

2 Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan?
Kijken of mijn wekker goed staat anders word ik zo vaak wakker met het idee dat ik me verslaap.

3 Wat doe je als je niet kunt slapen?
Ik zorg dat ik contact kan hebben met mensen, zodat als ik lig te piekeren ik er altijd met iemand over kan praten.

4 Wat is je favoriete slaaphouding?
Op mijn (rechter)zij.

5 Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?
Je mag me alleen wakker maken als ik me verslapen heb.

6 Hoe laat gaat je wekker ’s ochtends?
Momenteel 4 uur.

7 Snoozen of direct opstaan
Ik weet het, snoozen is niet goed, maar de functie vraagt erom.

8 Slaap je uit in het weekend?
Ik ben niet extreem laat wakker, meestal rond een uur of 10, maar ik houd er wel van om nog een serie in bed te kijken, dus ik ben wel later mijn bed uit.

9 Welke rare dingen doe je in je slaap?
Helemaal geen. Dekens jatten is heel normaal.

10 Hoeveel kussens liggen er in je bed?
Drie: een ronde rol tegen het hoofdeinde en twee hoofdkussens (tweepersoonsbed).

11 Wat heb je aan in bed?
Een groot shirt is altijd goed.

12 Slaap je met sokken aan?
Nope

13 Hoe groot is jouw bed?
140×200 cm. Nee geen twijfelaar, die is 120 cm breed!

14 Als ik ’s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…
Op de klok kijken.

15 Droom je elke nacht?
Dat doet iedereen toch?

16 Welke droom of nachtmerrie kun je goed herinneren?
Mijn dromen gaan vaak over dingen die ik meemaak, maar dan helemaal door elkaar. Denk aan een hockeyfeest op een treinstation met mijn klasgenoten in een zwembad… Tja… had je bij moeten zijn…

Geef een reactie

