My life in 20 questions TAG ~ Tags with Eline

DSC02760.JPG

Vandaag weer een nieuwe TAG: mijn leven in 20 vragen. Ik beantwoord 20 vragen over, nouja… mijn leven. Feel free om zelf de vragen ook te beantwoorden!

1 Lievelings kleur?
Groen! Of blauw? Blauwgroen 🙂

2 Lievelings nummer?
26

3 Droombaan?
Ik ben eigenlijk wel blij met mijn huidige studie en de daarbij horende banen. Voor ernaast zou ik het wel leuk vinden als het schrijven een (klein) succes wordt.

4 Waar zie je jezelf wonen als je alleen bent?
In een landelijk huis in een bos.

5 Beste vervoer?
De fiets! En voor langere afstanden (langer dan 45 min.) de auto. Ik prefereer de auto boven de trein of bus, omdat je dan toch meer je eigen ding kan doen.

6 Wat doe je in je vrije tijd?
Hmmm… Spelletjes, series kijken, schrijven, sporten, met vrienden afspreken….

7 Favoriete kleding winkel?
H&M, simpel, niet te duur en prima basics.

8 Naar welk concert zou je een keer willen gaan?
Ed Sheeran! Goede sfeer, down to earth, gewoon een super goede sing and songwriter!

9 Favoriete theesmaak?
Fruitthee. En meestal ga ik voor bosvruchten, maar eigenlijk hou ik van heel veel thee’s.

10 Verzamel je iets?
Soms vind ik het leuk om entreekaartjes te bewaren. Ook ben ik begonnen aan een stickerverzameling op mijn reiskoffer. Ik zal vast nog meer verzamelen…

11 Ik kan niet slapen zonder?
Dekens! Zelfs in de zomer leg ik een hoeslaken over me heen. Ik draai me er graag helemaal in.

12 Als je een miljoen euro helemaal voor jezelf had, wat zou je er dan mee doen?
Hypotheek aflossen! Ik denk dat je er dan het meeste uit haalt… Of uuh… Houdoe Nederland…

13 Favoriete make-up merk?
Hmm ik denk L’oréal Paris of MaxFactor.

14 Favoriete lekkernij?
Pannekoeken!

15 Wat is je favoriete seizoen?
Qua weer: lente, maar ik ga toch voor herfst. Ik ben dol op truien! J

16 Slaap je met je deur open of dicht?
Deur dicht!

17 Waarom ben je begonnen met bloggen?
Eigenlijk omdat ik gewoon leuk vond om korte stukjes te maken voor een blog, dus waarom er geen staren? En nu ook vanwege de update’s van mijn tijd in Amerika.

18 Heb je een tijdschriftenabonnement?
Nu niet meer, maar ik koop ooit wel een tijdschrift. Vroeger was ik lid van de Taptoe, Tina, WNF ranger club en nog een tijdje van de Girlz.

19 Wat deed je gister om 12 uur ’s nachts?
Slapen!

20 Favoriete parfum?
Ik heb best veel luchtjes, maar om de een of andere manier vergeet ik telkens om iets op te doen. Van mijn collectie vind ik Miss Dior Chèrrie toch wel het lekkerst en ik heb een nieuwe tester: Cool Water, die ruikt ook lekker!

Geef een reactie

